Powered By Blogger

2008-08-05

doktor love. nej. doktor

idag har jag varit hos doktorn, det är dagens grund!
jag skulle dit för att kolla denna gluten-grej som jag hatar till 1000. men iallafall....

jag kom dit vid ett och fick en slang insatt i handen. mys nr.1
sen fick jag vänta en timme.
senare fick jag lugnande (grejt btw!)

sen fick jag en slang i halsen. mys nr.2
fast igentligen var det varken jobbigt eller nått, eftersom jag inte var närvarande..typ?

sen vaknade jag av att mamma stod över mig och hade brått. hon kunde inte vänta på att jag skulle vakna utan var tvungen att dra upp mig. jag var fortfarande väldigt 'lugnande' så jag orkade knappt gå och vägen till bilen vart som att lära sig gå pånytt. måste ha blivit som en underhållning för sjukt folk. afv kändis snart tro?


iallafall så fick jag sen komma hem till världens bästa mormor som pysslar om en för mycket!
+ att jag fick sova 'ruset' av mig!


resten av dagen vart bara seg. den resten som var kvar!


Inga kommentarer: