Powered By Blogger

2008-11-10

singing in the storm..

så skulle min hund sjungit om hon kunde sjunga.
för idag blåste det och regnade som sjutton, molnen måste varit besatta?
0
men iallafall så hann vi inte filma klart idag på media, så jag var lite smått irriterad.
plus all oro för matte-test imorgon och lite mer bajs-göra.
jag var iallafall sur och riktigt irriterad.
0
men sen.. då vart jag glad.
plötsligt händer det liksom.
0
för jag var somsagt sur och sen öppnar jag dörren och ser på min dörrmatta att det ligger ett kort med text. som visade sig vara ett vykort från utomlands-lisen. :')
det stod massa göll i det och att hon också hade sett massa afrikanska-saker.
då vart jag avis.. på ett bra sätt ofc.! :)
0
men eftersom tjejen också har en hardcore-humor,
så skickade hon det snyggaste semesterkortet.




0
0
thanks kompis.
nu blir jag grabb-sugen varje gång jag går till kylskåpet.. eller kanske inte.








1 kommentar:

Anonym sa...

haha alltså det där kortet! :)

I LOVE IT! :D