Powered By Blogger

2012-05-20

one day

ja, här sitter jag. typ 2 år senare.
och ibland undrar man - hur det blir? med.. dethär livet.
jag älskar att leva. absolut! inga tvivel, inga frågetecken.
men ibland ställer man till det. gör det jobbigare med flit. varför?
konsten är att lära sig leva med sig själv.
jag önskar att jag kunde slappna av. gör det jag vill - och veta vad jag vill.
egentligen..
skulle man skulle träna på att vara sin egen förebild.
klara av tystnaden med sig själv. riktigt njuuuta av det.
men så kommer tankarna, kraven, önskningarna, icke-önskningarna osv.
vad jag skulle gjort. vad jag borde göra. vad jag ska förändra.
det.. är svårt!


men å-andra-sidan.
livet är ingen lätt match.
det blir till att spela vidare på en ny plan.
och jag tackar för mig. godnatt!

Inga kommentarer: